- سفارش طراحی سایت جدید
- پیگیری سفارش های قبلی
- گزارش مشکل پیش آمده
بازدید های امروز :
بازدید های دیروز : 74
کل بازدید ها : 1,142,515
پر بازدید ترین روز : 1402/12/20
بیشترین بازدید : 3658
چگونه بازديد جستجوی گوگل را افزايش دهیم
سایت های زیادی در اینترنت بر سر رسیدن به جایگاه های بالاتر در بین نتایج موتور های جستجوگر رقابت و مبارزه می کنند ، کسب رتبه در موتورهای جستجو کار سخت و دشواری است و کسانی در این میان موفق می شوند که بر نحوه عملکرد موتورهای جست و جو آگاه باشند و خود را با اصول مورد نظر جست و جو گرها سازگار کنند .
افزایش بازدید سایت اگر با نرخ تبدیل مناسب همراه باشد، می تواند منجر به افزایش فروش برای شما بشود! بنابراین حتما لازم است که به افزایش ترافیک سایت خود اهمیت بدهید و در کنار آن نرخ تبدیل خود را نیز بهبود ببخشید.
در این مقاله به آموزش افزایش بازدید سایت پرداخته خواهد شد و ۵ راهکار کاملا عملی و کاربردی را با هم مرور خواهیم کرد
1- افزایش ترافیک وب سایت از طریق ویرایش محتوای قدیمی
همه ما می دانیم که تولید محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد و لازمه افزایش ترافیک سایت این است که محتوای خوبی داشته باشیم. اما موردی که خیلی افراد از آن غافل می شوند ویرایش محتواهای قدیمی است!
ویرایش و آپدیت کردن یک محتوای قدیمی نسبت به تولید یک محتوای تازه، قدرت فوق العاده بیشتری در افزایش ترافیک وب سایت دارد!
مطمئن باشید تولید هیچ محتوایی نمی تواند در هفته اول برای شما رشد زیادی را ایجاد کند چرا که حداقل برای ایندکس شدن توسط گوگل به چند روز زمان نیاز دارد و بعد از آن باید منتظر باشید تا رتبه بندی ها صورت بگیرد… اما ویرایش محتوا …!!
ویرایش محتوا می تواند به روش های مثل افزودن به طول محتوا، افزودن کلمات کلیدی بیشتر و قدرتمند به محتوا، افزودن مالتی مدیا بیشتر به محتوا و ... انجام شود
2- افزایش بازدید سایت به روش بازنشر محتوای قدیمی
ویرایش محتوای قدیمی بسیار به افزایش ترافیک سایت شما از طریق ورودی های گوگل کمک می کند، اما به تنهایی شاید نتواند سبب افزایش ترافیک وب سایت شما بشود…
توصیه می شود حتما بعد از ویرایش هر محتوا، آن را مانند یک محتوای تازه منتشر شده، در تمامی کانال های ارتباطی خود بازنشر کنید!. مثلا در خبرنامه، شبکه های اجتماعی و ...
3- افزایش بازدید سایت به کمک انتشار محتوای طولانی و آسمان خراش
طبق تحقیقاتی که توسط سایت BuzzSumo و Moz مشترکا انجام شده است، محتواهایی با طول بیشتر از ۱۰۰۰ کلمه یا اصطلاحا آسمان خراش، نرخ اشتراک گذاری و لینک دهی بیشتری دارند
اگرچه متاسفانه در ایران فرهنگ اشتراک گذاری محتوا و مطالب به آن شکل که در خارج از ایران رواج دارد، موجود نیست اما همچنان باید گفت محتواهای بیشتر از ۱۰۰۰ کلمه از چندین لحاظ تاثیر بسیار زیادی دارند :
- مهم ترین نکته اینکه گوگل این گونه محتواها را بسیار دوست دارد.
- این محتوا معمولا بسیار کامل است و می تواند به خوبی به تمامی نیازهای کاربر پاسخ دهد.
- اگر افراد بخواهند به محتوایی لینک بدهند، قطعا به چنین محتواهایی لینک می دهند چرا که کیفیت بیشتری دارد.
- هنگام نگارش چنین محتواهایی، فرصت آن را دارید که از کلمات کلیدی بیشتری استفاده کنید.
بنابراین درست است که افزونه YoastSEO به شما توصیه می کند حداقل ۳۰۰ کلمه محتوا بنویسید اما بهتر است حداقل طول محتواهای خود را در حد ۱۰۰۰ و یا حتی ۱۵۰۰ کلمه نگاه دارید.
4 - افزایش ترافیک سایت به کمک اینفلوئنسرها
تقریبا در هر زمینه ای یک یا چند فرد تاثیرگذار یا به اصطلاح اینفلوئنسر وجود دارند که حرف و سخن آنها بر روی افراد بسیاری تاثیر می گذارد.
حال فرض کنید یک اینفلوئنسر که با مخاطبان بالقوه کسب و کار شما سر و کار داشته باشد، شما و محتوایتان را به دیگران توصیه کند! چه اتفاقی می افتد؟ طبیعتا افراد زیادی با دید مثبت به سراغ محتوای شما خواهند آمد و این سبب افزایش ترافیک وب سایت شما می شود.
بسته به روشی که شخص اینفلوئنسر محتوای شما را به اشتراک می گذارد، این افزایش بازدید می تواند همیشگی و پایدار و یا موقتی باشد.
و مورد مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که از چه روش هایی باید استفاده کنیم تا فرد اینفلوئنسر نسبت به انتشار محتوای ما ترغیب بشود.
دیدگاه شما